Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Στιγμής

Αφότου ξεμυαλίστηκα με το Φεισμπουκ, εκεί που τα θέματα είναι πολλά, κοντεύω "να ξεχάσω ποια είμαι, που πάω και που βρίσκομαι..." που λέει κι ένα τραγουδάκι!

Έφτασε η ώρα όμως, να σβήσω αρχεία εικόνων και απ' τους εξωτερικούς μου σκληρούς δίσκους, γιατί τους γέμισα με "ύλη"! (Βάλε και βιντεάκια εκδηλώσεων, τι να σου κάνει;)

Έχω αφήσει στην άκρη και στη "λησμονιά", πολλά θέματα δικά μου, έτσι κι αλλιώς!

... Όμως, κάποια θέματα τελευταία, δεν θα τ' αφήσω στο χρονοντούλαπό μου, γιατί έτσι!

"Χωρίς πολλές πολλές εξηγήσεις", που λένε.

Μου πήρε πολύ χρόνο να μάθω να μην απολογούμαι, δεν θα διαθέσω άλλον!

Δικό μου ήταν το πρόβλημα, πες, ότι το ξεπέρασα....
Πάμε παρακάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου