Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Είναι θέμα ΠΟΙΗΣΗΣ

Κατερίνα Δεστάπα Ιδιόμελο, τι μου κάνεις, πρωί πρωί; Έχω πάθει ΣΟΚ, αλλά έχω και άποψη! Τέτοια ώρα όμως, τέτοια λόγια! Απλά, το κοινοποιώ, να μάθω θέσεις άλλων! Για μένα, κανείς δε φτάνει στη βράβευση τυχαία! Γνωστόν, ότι η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της, κι όσαι "δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια..." Ωστόσο, έχω ένα πρόβλημα με το "καθέτως" που εύκολα στις μέρες το λένε "ποίηση", αλλά συνάμα, δεν είμαι και άξια για να κρίνω. Από κει και πέρα, ο καθένας γράφει βάση των προβλημάτων του, των εμπειριών του,των σκέψεών του και των συναισθημάτων του! Αλίμονο, αν οι συγγραφείς και οι ποιητές έγραφαν με παραγγελιές! Δε μας φταίει λοιπόν, καμιά Κική Δημουλά, για να την λιθοβολήσουμε επειδή βραβεύτηκε! Έλεος!!!
πριν από λίγα δευτερόλεπτα · Μου αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου