Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Γιώργος Πάγκαλος "Δυνατή Βροχή"

***
...Εκκρεμούσε μια σύμπτωση, μια μπόρα, ένας φίλος, ένα (ή πολλά δάκρυα), ένας ήλιος, ένα τραγούδι υπομονής, ένας τραγουδιστής - ΚΑΛΟΣ, ένας στιχουργός, τόσο γνωστός μας κι αγαπημένος, (όχι μόνο στον Βόλο και Ζαγορά) ο Σπύρος Μακρυγιάννης! ΑΞΙΟΣ, φίλε! Όσο κι αν άργησε το ΦΩΣ, γεννήθηκες Καλλιτέχνης! Εύχομαι σταθερό ΦΩΣ και ΗΛΙΟ, μέσα σου, μέσα απ' την καρδιά μου! Παραπέμπω, επειγόντως!

Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

YOUTUBE.COM
Στίχοι : Σπύρος Μακρυγιάννης Μουσική : Γιώργος Πάγκαλος Ενορχήστρωση : Απόστολος Τσιάρκας Mixing : Τάσος Κουλούρης Mastering : Σταμάτης Φουσέκης Ηχογράφηση :...


***
https://www.youtube.com/watch?v=1NWcQa7PcQE&feature=share&fbclid=IwAR0mz35RoOd_VNBSxE2YueA7A4MfjjRIEw-0-o-0GRtgW40MGhD6zIMousE


Γιώργος Πάγκαλος "Δυνατή Βροχή" official audio 2019

509 προβολές
24 Νοε 2019

***


ΕΓΓΡΑΦΗ
Στίχοι : Σπύρος Μακρυγιάννης Μουσική : Γιώργος Πάγκαλος Ενορχήστρωση : Απόστολος Τσιάρκας Mixing : Τάσος Κουλούρης Mastering : Σταμάτης Φουσέκης Ηχογράφηση : Rec' N Mix Studio



***
Nikos Iakovidis

Δεν σταματάς να μας εκπλήσσεις ευχάριστα, τώρα τελευταία. Μπράβο Γιώργο! Και φυσικά, μπράβο Σπύρο!


demetrio christoforides

θαυμασιο! ''δακρυζει η καρδια μου''! ''κανε καρδια μου υπομονη''! ενας φιλος σου απο Λαρισα, που σε εκτιμάει παρα πολυ!


BOBTSAM1

Μπαμπης απο Καναδα...Τραγουδαρα φιλε Γιωργο!Καλοταξιδο να ειναι!


Spiros Makrigiannis

Lyrics Ήρθε μια δυνατή βροχή τους δρόμους που σαρώνει μου πλημμυρίζει την ψυχή και την αναστατώνει. Τρέχει το δάκρυ του Θεού δακρύζει κι η καρδιά μου πνίγεται μες στα σύννεφα και μες στην μοναξιά μου. Κάνε καρδιά μου υπομονή κι η μπόρα θα περάσει πάλι ο ήλιος θα φανεί στην μέσα σου την πλάση… Κάνε καρδιά μου υπομονή έχεις τόσα περάσει πάλι ο ήλιος θα φανεί θα σου χαμογελάσει… Έξω φυσάει ένας νοτιάς την καταιγίδα φέρνει μέσα μου μύρια κύματα μια θάλασσα με παίρνει. Λυσσομανά ο άνεμος πάνω στα φυλλοκάρδια σαν ξεχασμένο ερείπιο είναι η ζωή μου άδεια. Κάνε καρδιά μου υπομονή κι η μπόρα θα περάσει πάλι ο ήλιος θα φανεί στην μέσα σου την πλάση… Κάνε καρδιά μου υπομονή έχεις τόσα περάσει πάλι ο ήλιος θα φανεί θα σου χαμογελάσει…
Εμφάνιση λιγότερων

athanasia stavreka

Ο ΣΤΙΧΟΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΣΨΥΧΕΣ ΜΑΣ.ΣΟΥΛΑ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ.




Απόκρυψη απαντήσεων

Spiros Makrigiannis

Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα... Το ποίημά μου Υστεροφημία τελειώνει ως εξής... Μα αν στίχος ένας μοναχά σαν χάδι την ψυχή σου αγγίξει, αν γεμίσει την σκέψη σου με γεύση κι άρωμα δυόσμου αν ζεστά, τρυφερά, την καρδιά σου αγκαλιάσει και σφίξει δικαιωμένος θα 'μαι ποιητής στις γειτονιές του κάτω κόσμου… Αργοναύτης 09/03/2017 Λοιπόν να που με τα λεγόμενά σας με δικαιώσατε από τώρα... Και πάλι ευχαριστώ.
Εμφάνιση λιγότερων



***


***


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου