Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Απολογία Φεις και Ευχές Γιορτής

***
...Πήρα μεγάλη "δόση" Πατρίδας, απόψε και αγάπη φίλων, να είστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΚΑΛΑ! Τα ξαναλέμε, εφόσον άνοιξα, πάλι! ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ! (Πρώτη φορά έτυχε να έχω ανοιχτή σελίδα! Δεν ξανάγινε! Αχ! ΕΜΥ! Αχ! Πατρίδα!)


***

...Πήρα μεγάλη "δόση" Πατρίδας, απόψε και αγάπη φίλων, να είστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΚΑΛΑ! Τα ξαναλέμε, εφόσον άνοιξα, πάλι! ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΜΑ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ! (Πρώτη φορά έτυχε να έχω ανοιχτή σελίδα! Δεν ξανάγινε! Αχ! ΕΜΥ! Αχ! Πατρίδα!)
Σχόλια


***


***
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Ξημέρωσε του Αγίου Στυλιανού, Μεγάλη Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ! Δεν ξέρω τι πρόλαβα να απαντήσω, ξέρω ότι δεν πρόλαβα να ευχηθώ ακόμα, σε φίλες μου Κατερίνες! Έχω και Στέλιους, έχω και ενοχές που λείπω και δεν είμαι παρούσα σε δικές σας γιορτές, γενέθλια, χαρές, επιτυχίες, ακόμα και λύπες (όλα είναι μέσα στη ζωή), αλλά σ' χωράτε με που ανοιγοκλείνω την σελίδα, ειλικρινά, δεν προλαβαίνω! Δεν σημαίνει όμως, ότι σας ξέχασα, ότι δεν σας νοιάζομαι όλους και δεν σας αγαπώ! Δεχθείτε με όπως έγινα, κι όχι όπως ήμουνα, για να προλάβω και την δική μου ζωή, που όντως τρέχει, όπως όλων μας! Δεν κλείνω ακόμα, έχω εκκρεμότητες. Φιλιά και Καλημέρα μας!


***

Ξημέρωσε και η 27, ώρα 4 και 20, αδυνατώ να ανταπεξέλθω σε ότι θέλω και πρέπει, οπότε, ΕΦΥΓΑ, καπνός!!!

Κράτησα ότι μπορούσα απ' την αγάπη σας, κι ότι πρόλαβα, για να τα βλέπω!
Κάπως έτσι θα έρχομαι κι εγώ, σαν τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα!
Η μέρα δυστυχώς έχει 24 ώρες, κι ο χαρακτήρας μου απαιτεί 200, για να νιώθω καλά, απέναντί σας!
Πραγματικά, σ' χωράτε!
Δε μπορώ να προσαρμοστώ στο Φεις, ειδικά όταν μένουν πίσω οι δουλειές μου, γιατί νιώθω υπεύθυνη όταν περιμένει απάντηση ένας φίλος, κοινοποίηση μια είδηση, κ.λ.π.

1 σχόλιο:

  1. Κλείνω, έκλεισα, παιδιά! Να περνάτε Καλά στο Φεις, αλλά καλύτερα όπου ζείτε και στα σπίτια σας! Μην τα διαλύσουμε όλα, για να είμαστε παντού - παρόντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή