Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

I'm Still Here - Είμαι ακόμα εδώ (who. Inside you? Sia - I'm still here)

***

who. Inside you? Sia - I'm still here




28 εγγεγραμμένοι

ΕΓΓΡΑΦΗΚΑΤΕ

who. Inside you? created by minoas with: Andromachi Varsami Yannis Minoas Papakammenos special thanks to: Thumios Papagrivas Julie Marousi Jenny Marousi Vasilis Karageorgos (V&V Photography) Vicki Vasilogianni (V&V Photography) Labros Mouzakis (Fuego es.co.bar.) Agatha Aggelaki Vasilis Papakammenos Vanessa Tasiolamprou


***
***
Στίχοι
Αγωνίζομαι σε μάχη
Αγωνίζομαι στη σκιά μου
Το κοπάδι φοβάται ότι είναι βοοειδή
Αγωνίζομαι σε μάχη, ναι
Αγωνίζομαι με το εγώ μου
Χάσατε τη νεολαία, πού πήγαμε στραβά;
Αγωνίζομαι όμως για μένα
Φωτίζω το σπίτι μακριά
Ω, το παρελθόν με στοιχειώνει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με στοιχειώνει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Αλλά η μάχη χάνεται
Γιατί είμαι ακόμα εδώ
Τώρα κερδίζω τον πόλεμο
Τώρα τα κερδίζω
Παρακολουθήστε δάκρυα ενώ πέφτουν
Τώρα κερδίζω τον πόλεμο
Κερδίζω κατά του εγώ
Φωτάει το φως της σκιάς
Κερδίζω από το εγώ
Φωτίζω το σπίτι μακριά
Ω, το παρελθόν με στοιχειώνει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με στοιχειώνει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Αλλά η μάχη χάνεται
Γιατί είμαι ακόμα εδώ
αυτό μου αρέσει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
¶Ω, το παρελθόν, είναι αυτό που με απασχολεί
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν είναι αυτό που με απασχολεί
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Αλλά η μάχη χάνεται
Γιατί είμαι ακόμα εδώ
Αγωνίζομαι με το εγώ μου
Χάσατε τη νεολαία, πού πήγαμε στραβά;
Θα κερδίσω για μένα, όμως
Φωτίζω το σπίτι μακριά
Ω, το παρελθόν με στοιχειώνει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με στοιχειώνει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Αλλά η μάχη χάνεται
Γιατί είμαι ακόμα εδώ
αυτό μου αρέσει
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν είναι αυτό που με απασχολεί
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν είναι αυτό που με απασχολεί
Ω, το παρελθόν ήθελε να είμαι νεκρός
Ω, το παρελθόν με βασανίστηκε
Αλλά η μάχη χάνεται
Γιατί είμαι ακόμα εδώ

***
(Μετάφραση από google, EKEI)

***

I'm Still Here ( Ελληνικά μετάφραση)

***
Είμαι ακόμα εδώ - Μετάφραση - ΠΗΓΗ - ΕΚΕΙ
***


***
Ο Γιάννης Παπακαμμένος γεννήθηκε στο Αγρίνιο. Είναι απόφοιτος της Κρατικής σχολής χορού το 2010. Έχει συνεργαστεί με σπουδαίους χορογράφους και σκηνοθέτες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό όπως ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός, ο Γιάννης Αντωνίου, Bart
Lief κλπ.
Έχει χορογραφήσει τα έργα «Μέρες τώρα «, «άνω τελεία», «Πριν (in progress)» κι έχει διδάξει σύγχρονο και μπαλέτο στις σχολές «alma academy», «dansarte» , “Dance Academy – Elenis Pisiou”.

ΠΗΓΗ
***
ΠΗΓΗ

***





***
Η Ανδρομάχη Βαρσάμη είναι απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Χορού και έχει στο βιογραφικό της πολλές συνεργασίες με σημαντικούς ανθρώπους του χορού και του θεάτρου όπως τους σκηνοθέτες: Γ. Κακλέα, Μ. Χειμώνα, Ι. Σιδέρη, Θ. Μουμουλίδη, Θ. Γράμψα, Γ. Λαζάνη, Ν. Κούνδουρο κ.α. και τους χορογράφους: Τ. Αργυρίου, Κ. Κοσμίδη, Χ. Μανταφούνη, Ζουζού Νικολούδη, Φ. Ευαγγελινό, Ν. Παπαγεωργίου κ.α., έχει διδάξει σύγχρονο χορό σε σχολές της Αθήνας, του Βόλου και του Ρεθύμνου, έχει συμμετοχές σε διάφορες παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και του Μεγάρου Μουσικής και ήταν μόνιμο μέλος της ομάδας «Χορικά» της Ζουζούς Νικολούδη. 
ΠΗΓΗ ***

***
ΠΗΓΗ
***

1 σχόλιο:

  1. ...Κι εγώ είμαι ακόμα εδώ, να φωτήσω ότι πήγε στραβά, έστω κι αν δεν ξέρω Αγγλικά, έστω κι αν δεν κατάφερα να συλλέξω περισσότερα στοιχεία για τους χορευτές!
    Έτυχε να βρεθεί στον δρόμο μου και στάθηκα.
    Τώρα στα γεράματα, ίσως είναι καιρός να καταλάβω περισσότερο την ταλαντούχα νεολαία μας!
    Για όσα κατάλαβα, "ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ", παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή