Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Συμμάζεμα βιβλίων


Ξεκίνησα να κάνω ένα Συμμάζεμα τα σκόρπια μου...

Εύκολο το 'χεις;  Εδώ χάνει η μάννα το παιδί και το παιδί τη μάννα!

Πάμε!

Δικά μου - Κατερίνα Σταματίου ή Δεσπότη, Παπαθεοδώρου

Γράμμα στη μάννα με δύον ν (πρώτο μέρος) (3 διαφορετικές εκδόσεις - εξαντλήθηκε)


Ιστορία που την έγραψαν παιδιά (εξαντλήθηκε) Ολόκληρη την ιστορία θα την βρείτε, ΕΔΩ












Δικά μου αφιερώματα για βιβλία στα σκόρπια μου blog















Ποίηση (ΖΑΚ ΠΡΕΒΕΡ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΒΑΦΗΣ - ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ)



















Υγ. Να θυμάμαι:

Δεν είχα ετικέτες στο ΨΩΜΙ ΜΑΣ


Δε μετέφερα κάποιες σκόρπιες αναρτήσεις που δεν είχαν ετικέτα βιβλία. (Στα υπόψιν για διόρθωση)

Ναι, όλος αυτός ο ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ, δικός μου είναι!

Θα το σκεφτώ πολύ, αν θα προσπαθήσω να τα συ(νν)α-ζέψω όλα! Χαίρομαι που ξεκίνησα με τα βιβλία!

Εύχομαι κι ελπίζω, να στεριώσω εδώ!
Είδωμεν!


1 σχόλιο:

  1. Καλά! Έσπασαν τα νεύρα μου απόψε με τα νέα συστήματα, που δεν κατέχω! Δεν πειράζει! Πάντως, ένα πάρκινγκ, θα το κάνω, αν είμαι καλά!...ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή