Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Στάση για την Μπίκα Μαρκατά - Πετρογιάννη - Βραβεία Μαρκατά σε φοιτητές δημοσιογραφίας (και άλλα)

(Το θέλει το κεράκι της η Μπίκα, το δικαιούται! Διάβασα την είδηση, μου έλειψε το όνομά της (συνήθως δεν έβρισκα τίποτα στην γκουγκλ), κι ύστερα χάρηκα, για όσα βρήκα και θα "κρατήσω"!

Χτύπησε και το ρολόι του Αγίου Νεκταρίου!!!!!!!! 9 βράδυ! 16/12/19 (ανατρίχιασα...)

***


Τα βραβεία «Μαρίνου και Ιωάννου Μαρκατά» απονεμήθηκαν σε φοιτητές δημοσιογραφίας


Στα γραφεία του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε στη Λάρισα

Σε μία σεμνή τελετή απονεμήθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 11 Δεκεμβρίου 2019 τα βραβεία «Μαρίνου και Ιωάννου Μαρκατά» σε τέσσερις πρωτοετείς φοιτητές σχολών δημοσιογραφίας, οι οποίοι κατάγονται από τις αντίστοιχες περιοχές του πεδίου δράσης της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας Στέρεας Ελλάδας και Εύβοιας.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Μορφωτικού Ιδρύματος της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, στη Λάρισα. Τα βραβεία απονέμονται κάθε χρόνο από το Μορφωτικό Ίδρυμα μετά από σχετική προκήρυξη.
Για την φετινή χρονιά τα βραβεία απονεμήθηκαν στους φοιτητές: Σπυριδούλα Καραγιαννοπούλου, (η οποία απουσίαζε από την τελετή), Γρηγορία Σιμούλη και Δημήτρη Στρατή, για την εισαγωγή τους στο τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Άλκη Μπουρνάζο για την εισαγωγή του στο τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο Δημήτρης Στρατής είναι κάτοικος Χαλκίδας, η Σπυριδούλα Καραγιαννοπούλου Αγρινίου, ενώ οι δύο άλλοι βραβευθέντες Γρηγορία Σιμούλη και Άλκης Μπουρνάζος είναι κάτοικοι Λάρισας και Τρικάλων αντίστοιχα.
Στους φοιτητές των σχολών δημοσιογραφίας για το έτος 2019 αποδόθηκαν έπαινοι και το ποσό των 500 ευρώ στον καθένα ως επιβράβευση της προσπάθειάς τους, καθώς πέτυχαν την εισαγωγή τους με υψηλή βαθμολογία και καλή σειρά κατάταξης.
Οι εν δυνάμει δημοσιογράφοι ανέφεραν πως οι σχολές ήταν πρώτες τους επιλογές, βρίσκουν πολύ ενδιαφέρον το επάγγελμα του δημοσιογράφου και ονειρεύονται να το ασκήσουν.
Στη σεμνή τελετή βράβευσης τα μέλη της διοίκησης του Μορφωτικού Ιδρύματος της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, που συνεχάρησαν τα παιδιά, τους μίλησαν για τις χαρές και τις λύπες του επαγγέλματος και τους ευχήθηκαν να έχουν καλή σταδιοδρομία.
Σημειώνεται ότι τα βραβεία «Μαρίνου και Ιωάννου Μαρκατά» αποτελούν θεσμό του Μορφωτικού Ιδρύματος της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, εδώ και πολλά χρόνια και δίδονται σε πρωτοετείς φοιτητές σχολών δημοσιογραφίας που εισάγονται με υψηλή βαθμολογία.
ΠΗΓΗ

ΣΧ. Η Μπίκα ήθελε να τιμήσει την μνήμη του πατέρα της και αδελφού της και να μείνουν ΑΘΑΝΑΤΟΙ! Δεν μπορεί λοιπόν, να λείπει το δικό της όνομα, με τίποτα!
ΑΘΑΝΑΤΗ, ΜΠΙΚΑ!

***

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα ιστού

8 Σεπ 2018 - Του είπαμε χαρακτηριστικά ότι η μέχρι τότε αδιάλειπτη χορηγός του διαγωνισμού Μπίκα Μαρκατά – Πετρογιάννη, απεβίωσε πρόσφατα και τα ...

***
ΣΧ. ΑΘΑΝΑΤΟΣ και ο κ. Κων/νος Σ. Ζούζουλας!
Δυστυχώς (δεν μου επιτρέπει αντιγραφή, πάτε!)

*** ΄
"Μελίρρυτοι Λόγοι", κριτική της Μπίκα Μαρκατά-Πετρογιάννη. Υποβλήθηκε από Χαρούλα Φράγκου στις Πέμ, 12/01/2017 - 18:21. Γράφει: Μπίκα ...

***
Σχ. Για την Χαρούλα Φράγκου - ΔΙΚΑΙΩΣ!

***
5 Μαρ 2012 - Δε θα μπορούσα να μη σταθώ στην Μπίκα Μαρκατά- Πετρογιάννη που υπήρξε για μένα Μεγάλη και. Ιδιαίτερη συνάντηση ζωής! Μόνο που εδώ ...

***
ΣΧ. Απ' τα δικά μου...



ΠΗΓΗ και...

στο "ΔΙΑΦΩΝΩ" της που 100% δεν έγινε από μένα (ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ, ΟΥΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ), πλημμυρισμένη από συγκίνηση αναμνήσεων (για το πόσο ψηλά μ' ανέβαζαν τα μάτια της, ενώ, εγώ, απλά, έγραφα - ξέσπαγα), δεν θα ψάξω άλλο στην γκουγκλ, απόψε, ναι: "Εδώ σταματώ" και ναι, τώρα το γράφω, εγώ!
...Πολύ θα χαιρόμουν να μάθαινα την Ιστορία της, είτε από συγγενείς της, είτε διαβάζοντας ένα βιβλίο αφιερωμένο σ' εκείνη, γιατί, αν και "είδε", πως κατείχα περισσότερο το δημοσιογραφικό... όλο και μου "γλίστραγε", όταν την ρωτούσα περισσότερα για εκείνη!...
...Μάθαινα μόνο, ότι της ξέφευγε...
Περισσότερο "έψαχνε" εμένα...έφτανε... ως και αδιάκριτη... συχνάκις!
Για κάποιον λόγο, έβρισκε πολύ ενδιαφέρουσα την οικογένειά μου, κι απορούσε πως συνυπάρχουμε 4 τόσες δυναμικές, διαφορετικές και ταλαντούχες προσωπικότητες... σ' ένα σπίτι.
Νόμιζε...
Έλεγε...
"Έβλεπε"...

...Τώρα, από ΕΚΕΙ, ΨΗΛΑ, τα ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ και σίγουρα εκρήγνυται, όπως πάντα, με την "υπομονή μου και την ταπεινοφροσύνη μου", όπως έλεγε, "σοβαρά ελαττώματα" που με μάλωνε, ν' αλλάξω, επειγόντως, για να "πετύχω", "να πάω μπροστά"...!

Αμ, δε!...
ΑΘΑΝΑΤΗ ΚΥΡΙΑ ΜΠΙΚΑ ΜΑΡΚΑΤΑ - ΠΕΤΡΟΓΙΑΝΝΗ!

...Υπάρχουν τα ημερολόγιά μου, κι εκείνο το γράμμα μου, με τα "ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ" μου, που αντί να με μισήσεις, με θαύμασες!...
...Ήθελες να σου υποσχεθώ, πως θα ήμουνα η πρώτη καλεσμένη σου σε εκπομπή που θα έκανες, (στην τηλεόραση τότε, αλλά δεν έκατσε η συμφωνία σας - λυπήθηκα για σένα), αν κι εγώ, σου είπα προκαταβολικά: "ΟΧΙ". Δεν είχα "κάτι" να πω δημόσια. Ακόμα, δεν τον πάω να φακό...
Με παρακάλαγες, ΕΣΥ! που δεν σήκωνες μύγα στο σπαθί σου...!
Ακόμα ακούω τον αντίλαλο της φωνής σου:
"Αν δεν μάθεις να μην φοβάσαι τον φακό, δεν θα δεις προκοπή στη ζωή σου!"

Κι εδώ ΛΑΘΟΣ, έκανες, Μπίκα μου! Τώρα είναι όλοι του φακού! Τόσο εύκολο!
Προκοπή σε κανέναν, δεν βλέπω!

ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ, ΟΛΑ, όπως έγιναν, Μπίκα μου!
Τώρα έπρεπε να ζεις και να δημοσιογραφείς, κοντά στο 2020!
Να ΤΡΑΝΤΑΞΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

ΑΘΑΝΑΤΗ, αγαπημένη "βόμβα" της ζωής μου!
...Συ, μου άλλαξες πορεία (τόσο, όσο με παίρνει), κι έγινα ιντερνετικό κυκλάμινο βουνού... μέσ' σε τόσους "στημένους", ψεύτικους και καλοπληρωμένους βράχους...
Συχνά έρχονται στιγμές που σε θυμάμαι και σ' αγαπώ, άλλες τόσες όμως, που σε "μισώ".
Μια χαρά ήμουνα στον κόσμο μου, με την οικογένειά μου, τα ημερολογιάκια μου, τα οικιακά μου...
ΓΙΑΤΙ με ξύπνησες, Μπίκα; Γιατί;
Τα ηφαίστεια καλά είναι να "κοιμούνται".

"ΟΧΙ", φωνάζεις, ακόμα και τρίζουν πόρτες! (Σύμπτωση πρωινή και τώρα έχω γάτα Ελπίδα, τίγρη αληθινή, που ανέβηκε στο πληκτρολόγιο! "ΣΤΟΠ, ως ΕΔΩ", λέει! "Κοντεύει 8!"
***
(Υγ. Η ανάρτηση ξεκίνησε νύχτα, διακόπηκε, κοιμήθηκα, ξύπνησα, ολοκληρώθηκε, εν μέρει. Να φύγει, γιατί αν συνεχίσω το συμπλήρωμα, θα πάει μεσημέρι, κι έχω δουλειές, πολλές, "γυναικείες"! Έκφραση που νευρίαζε την Μπίκα, γιατί δεν είχε οικογένεια, ώστε να με καταλάβει... Μ' ήθελε δυναμική στους δρόμους, γιατί δεν ήξερε - τότε- που "φυτρώνουν" τα κυκλάμινα, πέρα απ' το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου. Δεν το είχαμε συζητήσει ποτέ αυτό, δεν έτυχε, δεν προλάβαμε... εν ζωή.)

1 σχόλιο:

  1. Υγ. Κι αν προλαβαίναμε, πάλι θα "μαλώναμε", με ΑΓΑΠΗ, εννοείται!
    Η "Γυναίκα" κι ας θυμώνει ΑΚΟΜΑ, ήταν πολύ μπροστά απ' την εποχή της!
    Νομίζω ότι ήταν η πρώτη γυναίκα δημοσιογράφος που πήρε συνέντευξη απ' τον Κων/νο Καραμανλή! Μου περιέγραφε σκηνές και στιγμές. Εγώ δεν κατείχα γρι από πολιτική και λογοτεχνία (κι ακόμα. Δεν καλύπτονται χρονικά αυτά τα κενά με διάβασμα).
    Εκείνη μου πρότεινε να στείλω, όπου έστειλα τότε τα βιβλία μου, γι' αυτό έχω και κριτικές πολιτικών! (Είναι και να γελάς!)
    Η Μπίκα, γενικώς, μ' έσπρωχνε "μπροστά".

    ...Πραγματικά, δεν ξέρω που θα έφτανα, αν δεν είχα τις "σταθερές" μου, βάση της δικής μου ζωής, κι όχι της δικής της!
    Την είχα όμως, πρότυπο!
    Τώρα... ψάχνω για το "είδος".
    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή